Pembe Filin Güncesi

Pembe Filin Güncesi
@Pembefilinguncesi
“Yaşamak için okuyorum.”
9/10
·516 syf.·
11 günde okudu
·
2020 35. kitabı
Orhan Pamuk
7.5/10 · 60,5bin okunma
Reklam
"Günlüğüme son yazışım olacak bu seferki. Olanları anlatıp noktayı koyacağım. Yazmam, anlatmam gerek her şeyi, içimdekileri. O zaman rahatlayacağım ve bir kez daha yeni bir hayata başlayacağım. Ancak, geçmişteki her şeyi silip unutmaya çalışarak başlamayacağım bu kez. Defterimi her gittiğim eve götüreceğim ki, yeni hayatların sıfırdan başlamak olmadığını hatırlatsın bana. Acı, keder, kötülük yeni başlangıçlarla son bulmuyor. Kendini kandırmak demekmiş aksini hayal etmek. Önemli olan, geçmişi hep içinde taşıdığın hâlde onunla barışabilmek, yeni hayatının içinde bir yere sığdırabilmek, geleceğe öyle adım atmakmış. Artık anladım."
Sayfa 139 - Oğlak Yayıncılık·Kitabı okudu
1000Kitap
"Hayattaki en güzel anların küçük mutluluklardan, geri kalan her şeyin ise koca bir yalan ve koşturmacadan ibaret olduğunu düşünmüştüm."
Sayfa 13 - Oğlak Yayıncılık·Kitabı okudu
1000Kitap