Pembe Filin Güncesi

Pembe Filin Güncesi
@Pembefilinguncesi
“Yaşamak için okuyorum.”
9/10
·224 syf.·
23 günde okudu
·
Okunma: 23 Ekim 2020 08:02
·
2020 31. kitabı
·
Reklam
"Kar ve İnci'de, yaşamayı öğrenmenin yüzmeyi öğrenmeye ne kadar benzediğini anlatmaya çalışmıştım. Hepimiz suyun içindeyiz. Hayat, gerçekten de suyun ortasında olmaya benziyor. Suyla savaşırsanız, su düşmanlaşır ve sizi içine çeker. Suyun üzerinde durmasını, hatta yüzmesini öğrenmek, ancak suyla dostlaşarak mümkün. Su, onu dost olarak gördüğümüzde bizi kaldırır, ilerlememize yardımcı olan hareketi sağlar."
Sayfa 85 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Sinema
"Bu kusurlu dünyada her şeyin mükemmel olmasını bekleyemeyiz."
Sayfa 324·Kitabı okudu
1000Kitap
"Hayatım, gömülmüş umutların muhteşem mezarlığıdır."
Sayfa 53 - Koridor Yayınkarı·Kitabı okudu