Pembe Filin Güncesi

Pembe Filin Güncesi
@Pembefilinguncesi
“Yaşamak için okuyorum.”
"Benim yaşamım onda odaklaşır. Yeryüzünde her şey yok olsa da yalnız o kalsa, ben var olmakta devam ederim; başka her şey yerinde dursa da yalnız o yok olsa, evren bana tümüyle yabancılaşır. Ben artık bu evrenin bir parçası değilmişim gibi olur."
Sayfa 102 - Can Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
"Kötü bir yürek en sevimlileri bile çirkinden de kötü yapar."
Sayfa 71 - Can Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
Puan vermedi·68 syf.·
3 günde okudu
·
2020 25. kitabı
Ahmet Mithat Efendi
7.4/10 · 2.869 okunma
"Zengini kim olsa sever. İş fıkarayı sevmekte."
Sayfa 20·Kitabı okudu
1000Kitap