Eskiden bana azıcık nezaket gösteren, azıcık güven telkin eden ilk kişiye âşık olabilecek kadar yalnız ve çaresizmişim diye düşünüyorum. Belki bunu onun da bildiğini düşünüyorum. Açıkça belli etmesede böyle birine kol kanat gerecek kişi olmayı istediğini.. Bunun, eskiden olduğum kişi üzerinde işe yaradığını, ama şimdi olduğum kişiye işlemediğini.