📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölüm niye bir 'üzüntü' konusu olsun ki?
-Birisinin ölümüne sevinilemez mi
Ne bir ''vah vah'', ne de bir ''oh olsun''...
-Ya da, kendi ölümüne sevinemez mi insan?
-Mutlu bir intihar --olamaz mı?...
Onu görmezsem ölemem,
Onu görmeden yaşayamam
Öyleyse ne ölüyüm, ne de bir hayatım var.
Ey aşk tansığı, ah garip talih,
Ne yaşamak yaşam, ne ölüm ölmek.
Kendisine yol açtığı düşünülen sevgi bile; hatta,
sevgilinin, orada, sevenin yanında olması; onun da
onu seviyor olması bile, işte, nasıl 'son' verebilir ki,
özleme?...