Ölüm herkes içindir. ...Yaşayan, nefes alan, büyüyüp gelişen her canlının, her metabolizmanın kaderidir. İnsanların çoğu pasif, edilgen bir ölüm anlayışıyla yaşar hayatı; bizlerin ve çevremizdekilerin başına gelen bir şeydir ölüm. ...Kazanan hep ölümdür. Siz ne kadar mükemmel ya da hatasız olsanız da, hayat değildir. Ama önemli olan, kartların hileli olduğunu ve kaybedeceğinizi bile bile oynamaya devam etmektir. ...Verdiğiniz kararlar yanlış olabilir; yine de ..., kazanmak için mücadeleye devam etmeniz gerekir.
Kusursuzluğa ne kadar yaklaşırsanız yaklaşın asla ulaşamazsınız, ama yaklaşmak için hiç durmadan çabalayacağınız sonsuz bir hedefe pekâlâ inanabilirsiniz.