Tanrı'dan bile korkuyorum. Tanrı sevgisine değil, sadece cezalandıracağına inanıyorum. İnanç. Bu, sadece Tanrı' nın kamçısını yemek için boyun eğerek mahkeme kürsüsüne ilerlemek için gerekiyor gibiydi. Cehenneme inansam bile, canettin varlığına bir türlü inanamıyordum.
Toplumun "gerçek yaşam" dediği şeye karşı korku duyarak, her gece uykusuzluk cehenneminde inlemektense, hapishanede çok daha rahat edebilirim diye düşünüyordum.