anlatmadım
anlatsaydım belki rahatlayacaktım
kalmayacaktı gizlimde beni bağırtan bu dert
demeyecektim muhtemelen kendime durup durup
ben b u yerin yerlisi değilim diye
kaldırım taşlarını çiğniyor insanlar
birkaç saat sonra birbirlerini çiğneyecekler
lakin ne gam!
böyle böyle atıyorlar içlerindeki cerahati
dikine yorulup
enine dinleniyorlar
bir açıdan çok yazık
bir açıdan ne güzel