"Duanın evrensel bir dili yok, kişiye özel bir dili var. Hepimiz duamızı kendimize ederiz. Kendi içimizdekileri dile dökeriz. kendi içimizdekiler için Allah'a el açarız. Bu durum topluluklar ya da insanlar için olsa dahi bizler yine kendi dilimizce ifade eder Ve öyle Allah'a sığınırız."