Ama mutluluk da garip bir şey... Her zaman aynı olmuyor. Kimi zaman havalarda uçuyorum, hiçbir şey umurumda değil. Kimi kez de boğazım düğümleniyor, göğsümün ortasına bir taş oturuyor. Bazen sabırsızlıktan yerimde duramıyorum, her dakika bir yılmış gibi uzun geliyor, zaman geçsin, geçsin, aksın istiyorum. Bazen de saatler, saniyeler kadar çabuk geçtiği için üzülüyorum. Zaman dursun, bense yerimden hiç kıpırdamayayım diye dua ediyorum.