Kitabı bitirdiğim an içimden ilk geçen dilimden dökülen cümle şu oldu; Kimseyi zorla değiştiremezsiniz isterse kendi değişir. Gerçekten de öyle değil mi Alex kendi istediği takdirde iyi olabilir,değişebilirdi. İnsanları makineleştirmeye çalışmaktan, dayatmalardan,insani duyguları yok etmekten vazgeçmeliyiz.