Dilek

Dilek
@Peyami6
Kendini en iyi aldatmasını bilen, herkesten daha neşeli yaşar.
"Bana kalırsa hayat, bir gaf ve utançtır."
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Zaten acı veren de yaşamaktı."
" Haritası ve dümencisi olmayan, varacağı limanı bilmeyen bir gemi gibiydi ve kendini yaşamın akışına bırakmıştı; zaten acı veren de yaşamaktı. "
Sayfa 419·Kitabı okudu
Edebiyat
" 'İnsan, gelip geçici yaratıkların en sonuncusu.' Peki, gelip geçici yaratıkların en sonuncusu olarak sen şöhreti ne yapacaksın? "
Edebiyat
Biz hepimiz Bir mutsuzluk töreninde Varlığıyla yaralı Birer yeryüzü ağrısıyız. Şükrü Erbaş
Edebiyat
'' İçimde söylemek istediğim çok şey var sanırım. O kadar fazla ki. Kafamdakileri gerçek anlamda aktarmanın yollarını bulamıyorum. Bazen sanki tüm dünya, tüm yaşam, her şey gelip kafama doluşuyor ve sözcükleri olmam için bağırıp feryat ediyorlar. ''
Edebiyat