Bazı insanlar karanlık bir kuyu gibidir, yanında yıllarca geçirseniz bile tanıyamazsınız , bazı insanlar ise açık bir kitap gibidir , daha ilk gördüğünüz anda anlarsınız.
Yaşam o kadar zengin ,o kadar güzel,o kadar fazla ilgi alanıyla dolu ki ,bir insanın mutluluğunu bir başka insanın davranışlarıyla sınırlaması bana çok saçma geliyor...