Şöyle diyor oğlan: “ sana komşu bir evde doğmuş olsaydım, her şey bizim için daha kolay olurdu” ve cevap veriyor kız: “hem de çok. Ama bana benzeseydin sana aşık olmazdım, benzerlik adım adım ortaya çıkmalı.”
Her şey adım adım; yaşamak, tanımak, sevmek, ayrılmak. Ama ölmek birdenbire.