Aşık olmak cesur olmayı gerektirir. Duygusundan korkan, arkasını sağlama almayı hayat düsturu yapan, kontrolüm her şeyimdir diyen de aşık olamaz. Olsa olsa heyecan kıpırtıları hisseder, ondan da kaçar zaten.
Bir terapistin engin bilgisi ve uzun yıllar sonucu oluşan deneyimini harmanlayarak üzerine samimi üslubunu da ekleyerek yazdığı bir kitap. Yazar ilişkiler, evlilik, insan ilişkilerindeki denge ve hayat yolculuğundaki sıradan meselelerin insan ruhundaki yansımalarını samimi bir şekilde kendi görüşlerini ifade ederek yazmış. Her bölümün sonuna bir dilek iliştirmiş. Umarım o dileklere uygun hayatlar yaşarız. Okuması yorucu olmayan sade bir kitap. Tavsiye ederim.