Bir öğretmenin okuması gereken kitaplardan biri diyebilirim. Bir öğretmen olarak öğrencilerimize her zaman başarılı olmanın ne kadar önemli olduğunu anlatarak, başarılı olunca toplumda saygıdeğer bir insan olabileceğimizi anlatmaya çalışırız. Halbuki bir insan bazen başarısızlıklarından daha çok öğrenir.Ancak başarısız olunca denemenin, vazgeçmemenin kıymetini anlayabileceğimizi gözden kaçırıyoruz.
Bu kitap ile başarısızlıkların; bir araya gelmeyi, dayanışmayı, yeni fikirler üretmeyi, arkadaşlık bağlarını güçlendirmeyi, sağladığını görebiliyoruz.
Öğrencilerin de akıcı bir şekilde okuyabileceği bir kitap, tavsiye ederim.