Pınar

Pınar
@Pinarrr73
"...Beni anlamıyorlardı zararı yok. Zaten beni daha kimler anlamadı...''
-Ahhhhh, neler hissediyorum da çözümleyemiyorum..
Reklam
Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır!
,,,, Eşine rastlanmayacak derecede nankördür insan..."
Hafiftim, güzeldim, rüya gibiydim; bakmasını bilmedi..