Pınar

Pınar
@Pinarrr73
"...Beni anlamıyorlardı zararı yok. Zaten beni daha kimler anlamadı...''
Her şey bu kadar basit mi gerçekten!?? Nedenn .. Ne gerek var yani!
Reklam
"Kim bilir... Belki uzak bir günde ,büsbütün başka insanlar olarak tekrar karşılaşırız ve belki gülüşerek birbirimize ellerimizi uzatırız..."
Neydi bu içinden çıkılmaz meseleler? Neydi bu mavi göğe veya sevgili bir yüze bakmayı zevk olmaktan çıkaran hisler ve üzüntüler?
"Aynı şehirde, birbirimize yakın olduğumuzu bilmek, aynı havayı solumak bile beni mutlu kılıyor ."
"Sen yine de bir parça benimdin, ben bütün ruhumla SENİN.…"