Bugün anne öldü. Belki de dün, bilmiyorum. Bakımevinden bir telgraf aldım: " Anneniz vefat etti. Cenaze yarın. Saygılar. " Bundan bir şey anlaşılmıyor. Belki dün ölmüştür.
İnsanı dostluğunun günü kadar kahramanlaştıran başka bir şey var mıdır?
Yüreğimize aşktan, sevgimden daha gazla işleyen bir şey bulabilir misin? Ve hakikat kadar övgüye layık başka bir kavram var mıdır?