Piysofkeyk

Piysofkeyk
@Piysofkeyk
“𝐵𝑖𝑟 𝑏𝑒𝑛 𝑣𝑎𝑟𝑑ı𝑟 𝑏𝑒𝑛𝑑𝑒 𝑏𝑒𝑛’𝑑𝑒𝑛 𝑖𝑐̧𝑒𝑟𝑖”
Dostluk
Herkesi affedemezsiniz belki ama dostunuzu affedeceksiniz. Dostluk bunu gerektirir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
zor zamanlarda nelerden güç alırız?
İnsan ancak dostlarıyla ayakta kalır ama hakiki ve ebedi dostlarıyla. Hayatın anlamı da budur. Dostunuz yoksa bedbahtsınız demektir. İnsanın insana sahip çıkması, yardım etmesi kadar değerli şey azdır. Bunun mümkün olmadığı yerlerde , insanlar bir bakıma esaret altındadır.
Ya ilim ya zanaat öğrenin, ikisi de sizi ne olursa olsun ayakta tutar.
Yüzünüz her zaman yaşadıklarınızın aynasıdır.