-Bütün bu acıları çekmeye değer miydi peki?
-Değecek bir şeydi ama ben uğraşırken o uğraşmadı!
-Senin cennet olarak gördüğün şey onun için sadece umutsuz vakaydı ve sen mücadele ederken sadece izledi neden biliyor musun daha önce kimse onu bu kadar göğe çıkarmamış.
-Aman unutma dostum tanrıyı kim yaratırsa yok etme imkanı da sadece onun elindedir.