“O kızın sert olarak tanımlayabileceğim gözlerini gördünüz.
Hiç kimse tarafından korunup kollanmamış. Hep kendi başının çaresine bakmış.
Kendi başının çaresine bakmış bir kızın gözleri yumuşak ve kibar olmaz.”
..yüreğini, kocaman ruhunu hissettim onun;
yanındayken olabileceğim bütün ihtimalleri yaşayabildiğim için onunla, kendimi olduğumdan çok daha fazlasıymışım gibi hissederdim..