Yine yarım kalmasın diye okuduğum ve hiç beğenmediğim bir kitap daha. Cidden baştan sona olan olaylar ve sonrasındaki sözde seni şaşırtması beklenen kısmın hiç şaşırtıcı olmaması da cabası. Çok fazla gereksiz detay vardı. Karakterlerin konuşmaları çok yapaydı. İkisi de sonda ölseydi en azından biraz heyecan olurdu.