`İnsanlar ne diye böyle yaparlar,bilmem ki!İyiliğe karşılık hep kötülük,hep kötülük.Sonra yaptıklarından utansalar,pişman olsalar bari!O da yok…Hep kendilerini haklı görürler,rahatlarının bozulmasına dayanamazlar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
…Bir fikir ilk senin aklına geldiğinde patentini sen alırsın:O senindir. Ben de yıldızlara sahibim, çünkü benden önce hiç kimse onlara sahip olma hayali kurmadı.