Bir şeyler için ne kadar çırpınırsanız o kadar kanatlarınız yıpranıyor ve o kadar tutsak bir hâle geliyorsunuz. Bir Atasözü vardır hani; "Taşıma suyla değirmen dönmez" tek taraflı çabayla, fedakârlıkla, sevgiyle sadece kendi değerinizi ve kendi onurunuzu dinamitlemiş olursunuz.
Yine yıkılan, yine dağılan, yine parçalanan siz olursunuz... Akışına bırakın, "Su akar yolunu bulur. " İnsan kendine zaman ayırmazsa, zaman insana hiç anlayışlı olmuyor kıymetlim. Önce kendine değer ver! "Çünkü sen kendine lazımsın."