Dün farkına varildım ihtiyar bir kadının gözünde.
Güneş'e baktı ve sonra saati sordu bana. Nedensizce mutlu oldum.
Beni tanımayan bir insanın güvenine
Gözlerine baktım kadının ve teşekkür ettim ona.
Sanki o etmesi gerekiyormuşçasına.
Şaşkın şaşkın baktı.
sonrası mı?
mutluluk dolu bir bakışla döküldü zaman.
Ben saat 15.30 u hiç unutmam.
Çünkü Beni tanımayan bir kadın güvendi bana
Ve sanırım o da
ona Neden teşekkür edildiğine