Aslında kitabı okumaya gerek bile yok çünkü kitabın ismi kitabı özetliyor zaten. Bu kitabı abim bana önermişti birkaç yıl önce okudum. Elbette okuyunca daha iyi anlıyor insan herşeyin nasıl kendisiyle başlayabileceğini...
Kendisinin verdiği çabaya eşdeğer bir başarı yakalayacağını konu alan bir kişisel gelişim kitabı açıkçası iyi de gaz veriyor insan bir anda herşeyi yapabilirim diyebiliyor içinden..:)
Ayrıca içinde birçok ünlünün de başarısızlığı bir kenara bırakıp başarıya, hayallerine doğru koşarken yaşadığı zorlukları da dile getirmiş yazar ve dikkatimi nedense en çok çeken Minik Serçe (Sezen Aksu) olmuştu. Kişisel gelişim seven okurlar için okunmaya değer bir kitap olmalı.Kitapta geçen ve aklımda kalan güzel bir slogan:
"Ya tozu dumana katarsın,
Ya tozu dumanı yutarsın.
Seçim Senin!.."