Bazı hislerin anlatımı yoktur. Şuan da anlatımı olmayan hisleri yaşamak durumdayım. Birini sevmemek ve ona karşın bişey hissedemeyeciğimi bilmeme rağmen onunla olmak ,ve ondan koptuktan sonra Onu bu kadar çok özlemek. Keşke başka insanlar yüzünden hissizleştirilmeyip,duygularımızı içimizde öldürmeyip Hakikaten bize değer veren insanlarla olabilsek,değersizlerle vakit kaybetmeyip duygu kaybına uğramasak. Herneyse Cidden karşımıza ve bize değer veren,seven insanların gelmesi dileğiyle 👋🗣