Polat Arslan

Polat Arslan
@Polatars
Benim var olmaya hakkım yoktu. Rasgele ortaya çıkmıştım, bir taş,bir bitki, bir mikrop gibi varlığımı sürdürüyordum.
Sayfa 127·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
Bulantı benim içimde değil: Onu orada, duvarda, askıların üzerinde, dört bir yanda hissediyorum. Kafe ile özdeşleşiyor; o bende değil, ben ondayım.
Sayfa 39·Kitabı okudu
Durum kötü! Hem de çok kötü: İçimde pislik, bulantı var.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Alıntı
"Açkim kuvvetlendikçe, o gözümde bedensizlesiyordu."
Sayfa 60·Kitabı okudu
Alıntı
İnsan neyin iyi neyin kötü olduğunu kendiliğinden anlayamaz, her şey çevreye bağlıdır, çevreyse insanı kemirip bitirir.
Sayfa 57·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam