'' Örneğin ben, kaldırımın bozuk olduğu yerlerde çizmelerim eskimesin diye parmak uçlarıma basarak yürürüm. Ne önemi var bunun anacığım? Bazı insanların yokluk içinde olduğunu, çay içmek için bile para bulamadığını yazmanın ne gereği var? Sanki herkes çay içmek zorundaymış gibi! Ben bakıyor muyum başkalarının ağızlarına, ne yiyorlar diye? ''
Kitaplara alarm koyan zihniyetten olabildiğince uzak durmalı.
Hayır birde başka mağazalarda ötüp durması ayrı bir dert, etiketi çıkartırken kitaba zarar vermesi ayrı bir sinir sebebi.