yok yapamadım.. kitabın yarısına kadar okudum ama alğı yetenegim yetmedi bi türlü toparlayamadım olay örgüsünü anlatılmak isteneni sonunda pes etmek zorunda kaldım özür diliyorum
Yazarın kitaplarını çok beğenerek okuyordum fakat bu kitabı fazla beğenmedim, kitaptaki her olay kısa kısa farklı farklı
olduğu için kafamı genel olarak yoğunlaştıramadım
Kağnı - SesSabahattin Ali · Everest Yayınları · 20202,624 okunma
Kitap okumaya Yılbaşında başladığımı düşünürsek bu Kitabı erken okuduğumu düşünüyorum . Karmaşık ve ağır geldi bana ama beğendiğim kitapların arasına girmeyide başardı açıkcası .
Kör BaykuşSadık Hidayet · Yapı Kredi Yayınları · 202636,7bin okunma
Güzel ve okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum tabi bu insanın ilgi duyduğu noktalara görede farklılık gösterebilir. Kendim kitabın 4 de 3 lük kısmını sıkılmadan eğlenerek okudum fakat sinema konularına ilgim olmadığı için 4 de 1 lik bölümünde oldukça sıkıldım.Önerebileceğim kitaplar arasında yerini almayı başardı kafamda.Ayrıca kitabın
eğitim konularındaki cümlelerine bayıldım
Belki geç kaldım belki zaman bulamadım belki önemsemedim ama sonuçta ilk polisiye romanımı okudum ve bitirdim Ahmet ÜMİT in dilinden dökülenleri okurken aynı zamanda Ayasofya’nın çevresinde kendimi görevde hissedebildim gayet sürükleyici bir romandı.
İstanbul HatırasıAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201943,1bin okunma