Belki de herkes böyle hissediyordur. Belki de herkes daha fazlasını yapmış, daha fazla yaşamış, olduklarından daha fazlası olmuş olmaları gerektiğini düşünmeden edemediği bir yaşa geliyordur günün birinde. Olmak istediğim kişi değilim ben.
Toplumumuz insanların kendileriyle mutlu ve barışık yaşamalarına zemin hazırlayan, bu şekilde yaşamalarını öğütleyen bir kültüre sahip değil. Bireyin, 'Bu kültür bana uymuyorsa, ben de ona uymam' diyebilecek kadar güçlü olması gerekiyor.