Belki de herkes böyle hissediyordur. Belki de herkes daha fazlasını yapmış, daha fazla yaşamış, olduklarından daha fazlası olmuş olmaları gerektiğini düşünmeden edemediği bir yaşa geliyordur günün birinde. Olmak istediğim kişi değilim ben.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Toplumumuz insanların kendileriyle mutlu ve barışık yaşamalarına zemin hazırlayan, bu şekilde yaşamalarını öğütleyen bir kültüre sahip değil. Bireyin, 'Bu kültür bana uymuyorsa, ben de ona uymam' diyebilecek kadar güçlü olması gerekiyor.