Ne bileyim çık gel işte..
Çok sevdiğim kitabım sende kalmış." de
Hiç bir kitapçıda da kalmamış.” de
Hani belki yağmur yağmıştır, üstün ıslanmıştır,
içeri buyur ederim. Hatta
Üşümüşsündür dur bir kahve yapayım.
Otururuz, susarız.
Biz susarız, özlem konuşur.
Biz susarız, gözler konuşur.
Ne bileyim çık gel işte.
Uydur bir bahane...