Ne güzel demiş Şair
"Şuan yanında olmayı dünyaya bin yıllığına yeniden gelmeye değişmem.
Gözlerinden öperim.."
Madem ki gönlünde bahar var,
Benden sana izin delikanlı
Sev sevebildiğin kadar...❤❤
Huzurla mutlu sabahlara uyanmak dileğiyle 🌞
“Hem mert, hem de dilsizdir bazı yürekler.
Kızar söylemez,
Üzülür beli etmez,
Ama bir kere kırıldı mı,
Tamir etmeye özür de ömür'de yetmez...”
-Yaşar Kemal.
“Suyuna gideyim de aram iyi olsun demek yerine, yüzüne gerçekleri söyleyeyim de istiyorsa zaten benimle kalır dediğim için hayatımda çok fazla insan yok.
İki üç tane sağlam dost var...!”
Frida KAHLO-