İnsan, hayatında öyle bir noktaya gelir ki, onu artık hiçbir şey şaşırtamaz veya rahatsız edemez ve bu da çok boktan bir andır. Bilgeliğe gereğinden çok fazla değer veriliyor.
İşte insan doğası böyledir. Bir hediye verirsin, ilk seferinde kendini yerlere atarak teşekkür eder. İkincide elini öper. Üçüncüde esneyerek havalara bakar. Dördüncüde sana hakaret eder ve beşincide az verdiğin için seni dava eder.