Kitap güzel bir hikaye ile başlıyor,seyir tepesinde saatler ilerledikçe başka görsellere şahit olacak mışsınız gibi bir his beliriyor. Sonra büyük bir arayış, ikinci yazı üçüncü yazı,hayır tat yok...reklamların çiçek demetini çoğaltmak amacıyla konan küçük otlar gibi serpiştirildiği yazılar. Dijital reklamcılığın yazılı hali gibi... üzücü...