Kendine güvenli, incinmemiş, lekesiz, sağlıklı, zenginlikleri tükenmemiş gençlik harika bir giysidir. Ne kadar yersizdir gençler için hissedilen acıma duygusu!
Ah ne olurdu, insan sosyal yardımlaşma ve dayanışma konusunda bizim davranışımızı örnek alsaydı kendine ve ağzında geveleyip durduğu, oysa bizim ağzımızdan hiç çıktığı işitilmeyen " hemcinsini seveceksin" buyruğunun, nasıl biz fareler arasında öteden beri uygulandığını görseydi!
Peki ama niçin kavga? Elden çıkarılmak ya da gerisin geri ele geçirilmek ya da bölüşülmek istenen bir mal mülk, bir servet mi var ortada? Siz ey kraliçeler: hanginizin tacı tartışma konusu?
İnsan yaşadığı kadar yaşar. Ölümden sonrası hiçtir, ölen insandan geride kalacak tek şey süprüntüdür. Dolayısıyla korkudan kaçmayın, ey insanlar! Korkun ve bizim gibi ölümlü olun, belki o zaman yaşam süreniz uzar biraz.