Psk.Y.D

Psk.Y.D
@Psk_Y_D

Psk.Y.D

, bir kitap okudu
7/10
·176 syf.·
Beğendi
·
2020 13. kitabı
Wendy T. Behary
7.8/10 · 986 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Kalbimizi daha az sızlatması için acıları bahaneler üreterek anlamaya çalışırız. Bizi mağdur edenlere hep haklı gerekçeler ararız ki yaşadığımız bunca acının bir anlamı olsun...”
Sayfa 75·Kitabı okudu
Bir dua edecek olsam šöyle derdim : “ Tanrim, beni sevgi, onay veya takdir arzusundan kurtar. Amin”
Sayfa 73·Kitabı okudu
“Ruhumuz bazen hayatimizin bir yerlerine takilir kalir...”
Sayfa 237·Kitabı okudu