İlk önce yediğimiz gıdaları bozdular.İnsan DNA sına uygun olmayan tohumlar piyasaya sürdüler.İnsanların bağışıklık sistemini çökertttiler.Herkesin mutlaka bir hastalığı var şeker hastalığı,tansiyon,koah,kanser vs.Şimdide hasta ettikleri insanları bir virüs yayarak öldürüyorlar.Bir kitabın giriş gelişme sonuç bölümü gibi,kitabın sonuç bölümündeyiz.Ana fikri çoktan belirlemişler.