Bugün “abartılan kitaplar sizce neler” yazılı bir ileti gözüme ilişti. İletinin altında Simyacı, Bülbülü Öldürmek gibi bir çok kabul edilmiş kült roman ve hikaye olduğunu gördüm. Bunlardan biri de Küçük Prens’ti. Yazık diyorum ilk okunuşta anlaşılmıyor küçük detayları ama size ikincisi de denk gelmemiş. Ben 7 kere okudum ve her seferinde yeni mesajlar keşfettim, hâlâ her okuduğumda da öyle. Belki gerçekten abartıyorum, abartıyoruz. Ama bana bu abartı duyguyu tattıran bir kitap için abarttığımı söylemek abartmadır. Bazı kitaplar yaşanmışlıklarla tatlanır. Dedemi kaybettiğimde Küçük Prens’in animasyon filmini de izlemiştim. Dakikalarca ağlamıştım. Şimdi okuduğum her seferde keşfettiklerimi 10 kere de okusam keşfedebileceğimi düşünmüyorum. Kitaplar da şarkılar gibi biraz, yaşandıkça dokunur insana.