Uzun zamandır okunmayı bekleyen kitaplardan biriydi, yine kitap okuma konusunda duraksama dönemindeki ben uzun sürede okusam da tadına vardığımı düşünüyorum.
İlk sayfaları okurken kendi kendime bu böyle nasıl gidecek diye düşündüm çünkü çok fazla bilmediğim kelime vardı ama sonraları alıştım ve dili de hafifledi.
Türü, konusu alışılmış eserlerden değil. Masalsı bir anlatımı var. Bazen bulutların üzerinden eski İstanbul'un büyülü halini okuyormuş gibi hissettiriyor.
Bir çok karakterin hikayesini anlatıyor. Kitabın içinde küçük küçük hikayeler var gibi yani.. Kafayı karıştırabiliyor bir hikayeden diğerine geçmek. Sanki rüyadaymışsınız gibi :)