GÜL

GÜL
@Purplesunflower
Ama bir insan sürekli olarak bir kafes içinde de yaşayamaz; yaşarsa bile gelişemez, büyük bir yalnızlığa düşer ve “var olmayan” bir birey olarak, “otuzunda ölür, altmışında gömülür.”
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hafızası insanın düşmanıdır.
Sayfa 12
Edebiyat
Burada dünya ağrısını dindirecek bir yer var mı? Dünyada dünya ağrısını dindirecek bir yer var mı? Yok Dünyanın kendisi ağrı.
Sayfa 237
Edebiyat