Fesleğen kitabına başlarken ilk karşılaştığım cümleyi paylaşmak istedim. Bir soru ile başlıyorum kitaba. Bu yüzden kitabı bitirdikten sonra cevabımı paylaşmayı düşünüyorum. ;)
Kitabın son cümlesi biraz dokundu. Suat ve Necip'in sırf Süreyya üzülmesin diye kendi aşklarından vazgeçmesi ama Süreyya'nın ise ne Suat için ne de Necip için tatlı canına kıymayıp deli gibi geri dönmesi unutulmaz bir son oldu.!