Morgan Freeman 70 yıllık hayatımda şunu çok iyi anladım diyor:"Birinin üstüne ne kadar çok düşersen senden o kadar uzaklaşır.Aksini daha yaşamadım."Ve akıllara Nietzsche'nin şu sözü gelir:"Onu en çok seven,ona en düşkün olan, şimdi onu en çok kaybedendir."