Ernest Hemingway ile tanıştığım ilk kitaptır. dili o kadar yalın ve sürükleyici ki insan çeteden birisi gibi hissediyor kendisini. kitap biter bitmez de filmini izlemenizi tavsiye ederim Hollywood bazı yerlerini kesmesine rağmen çok güzel uyarlamış. okuyun sadece pişman olmazsınız.