Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşamı çalarsın. Karısını bir kocadan, çocuklarını bir babadan mahrum edersin. Yalan söylediğin zaman, bir insanın gerçeğe ulaşma hakkını çalmış olursun. Aldattığın zaman, bir insanın doğruluk, adalet hakkını elinden alırsın. Çalmaktan daha büyük bir kötülük yoktur.
Ve eğer Rambrant, Beethoven, Dante veya Napolyon gibi adamlar hakkında en küçük bir fikrin yoksa, kendini büyük bir adam olarak görmek ilginç bir şekilde kolay değil mi?