Ne sizi tanıyasım var ne de kendimi tanıtasım geliyor. #305760478#306122301
Yeni yerler, yeni müzikler, yeni filmler, yeni kitaplar, yeni hayatlar, yeni bakış açıları keşfedin!
Asıl anlayamadığım şey bunun nasıl olduğuydu. Biri bunu nasıl yapmış olabilirdi? Biri bir kızı nasıl öldürebilirdi? Onu üzerinde geceliğiyle nasıl koruluğa götürüp dövmüş, sonra da bir ağaç dalına asmış olabilirdi? Ölüşünü nasıl izlemiş olabilirdi? Onu orada nasıl bırakabilirdi? Bunu nasıl yapabilirlerdi?