Sabahattin Ali'nin eserini okuyup beğenmemek mümkün mü? Okurken zevk alarak okudum. 13 öykünün hepsi birbirinden güzeldi. Okunmasi gereken bir kitap kesinlikle okunmalı!
"Dört elle sarıldığımız birçok kıymetlerin; uğrunda, sahici bir insan gibi kalbimiz ve kafamızla yaşamayı feda ettiğimiz binlerce sözde mühim şeylerin ne kadar kolay fırlatılıp atılabileceğini bana öğreten Yusuf! Benden de sana selam olsun..."
Başarılı bir eser olmakla beraber çok fazla kişiye yer verilmiştir.Eserin adından anlaşılacağı üzere gurur ve önyargı üzerine yazılmış bir romandır.Okuyucuyu sürükleyebilecek bir eserdir.Bence okunması gereken kitaplar arasında bulunmalıdır.