Ne dedimse inanma
Seni değil kendimi aldatıyorum
Sen istediğin kadar
Varlığın ta kendisi ol
Ölümsüzlüğün ta kendisi
Ben günden güne yok olmaktayım
Bütün ışıkları kaldırıp attım bir yana
Anlamıyor musun?
Gökyüzü güneş olsa
Sensiz karanlıktayım
''Seni bensizliğe ve kendimi sana mahkum ediyorum.''
''Bütün kitaplarda seni okumak varmış.''
''Aşka Dair Nesirler'' Ümit Yaşar Oğuzcan ile tanıştığım ilk eseri oldu. Kitap benim için başlı başına zor bir deneyim oldu. Sanki içimden gelip sözlere, yazılara dökemediğim duygu dolu kelimeleri dizelerinde barındırıyordu.
Her mektubunda, şiirinde kendi aşkını, yalnızlığını, acısını tekrar tekrar dizelerinde betimliyor. Öyle bir duyguya sürüklüyor ki okudukça yüreğinize dokunuyor.