Ezan Sesi ismi bana, kitabın içeriğinin çok güçlü olduğu hissini verdi. Aynı zamanda bir hesap tarafından önerildiğini görünce okuma isteğim daha da arttı. İçimdeki bu duyguları bastıramadım, kitabı aldım ve heyecanla okumaya başladım.
Başlarda bir şeylerin eksik gittiğini zaten fark ettim. Fakat ön yargıyla başlayıp kitabı yarıda bırakmak ve onu “kayıp mahzen” kitaplığıma göndermek istemedim. Gerçekten tarafsız bir şekilde, inatla okumaya devam ettim. Ne yazık ki aradığım heyecanı bulamadım. Belki de beklentimi içimde fazla büyüttüm, bunu bilemem.
Olay akışı bana göre çok hızlı ilerledi. Özellikle sonlara doğru “Ne oluyor?” dedim; ne olduğunu tam kavrayamadan başka bir konuya geçildi. Detay neredeyse yok denecek kadar azdı. Anlamaya çalışmam gerekti ama yine de bana hitap eden bir kitap olmadı.
Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Bu yüzden yine de ön yargılı davranmak istemiyorum. Bir kitabını daha okuyup ondan sonra yazara dair kendi içimde bir değerlendirme yapacağım. Çok detaya girmek istemem; kitabı pek beğendiğim söylenemez. Yarım bırakmamak için bitirdim. Ancak bende bıraktığı düşünce ile bir başkasında bırakacağı etki elbette aynı olmayabilir. Belki bir başkasının çok hoşuna gidebilir; bunu bilemem ve kesin bir hüküm de veremem.
Allah’a emanet olun.
Hayırla, imanla kalın.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okurken içinde yaşaması o kadar güzel ki. Yazarın en sondaki notu olmasa haydaaa derdim bu nasıl bitiş öncelikle gerçeklik pAylarıyla beraber kurgusunu çok güzel yaratmış ve yazmış. Ben seri şeklinde okuyayım dedim ancak Artemis yayınlarının bastığı sırayla okurken orjinalınde 1. Kitabın beyaz kraliçe değil nehirlerin kadını olduğunu anladım. Ama artık başlamış ve 200 sayfa okumuştum neyse artık devam edeyim dedim. Okuyacaklara ufak bir bilgi olsun. Ben yanıldım siz yanılmayın. Sürekli kim bu melusina dersiniz sonra
Şeker Portakalı'nı okuyamayıp yarım bırakan ilk insan olarak adımı tarihe altın harflerle yazmanizi rica ediyorum.
Okuyamadim, sevemedim, anlayamadım. Anlatımı da çok karışık geldi.
Misal Zeze kucuk kardesi ile hayvanat bahçesine gidiyor. Hayvanat bahcesinde gezerken araya baska bir anlatım girdi, -bir agaca cıkıp elindeki cam parcası ile agaca baglı ipleri kesti- ardından diger kardesleri hayvanat bahçesi hakkında bu kadar seyi nasil bildiğini sordu -zeze sanki daha once hic gitmemis gibi- . ve bu da yetmezmis gibi ardindan hayvanat bahçesinin anlatımina devam edildi.
Ee ne oldu simdi? Kafalar çorba.
Umarim okuyamayan ilk ve tek kişi ben değilimdir.
Şeker Portakalı'nı okuyamayıp yarım bırakan ilk insan olarak adımı tarihe altın harflerle yazmanizi rica ediyorum.
Okuyamadim, sevemedim, anlayamadım. Anlatımı da çok karışık geldi.
Misal Zeze kucuk kardesi ile hayvanat bahçesine gidiyor. Hayvanat bahcesinde gezerken araya baska bir anlatım girdi, -bir agaca cıkıp elindeki cam parcası ile agaca baglı ipleri kesti- ardından diger kardesleri hayvanat bahçesi hakkında bu kadar seyi nasil bildiğini sordu -zeze sanki daha once hic gitmemis gibi- . ve bu da yetmezmis gibi ardindan hayvanat bahçesinin anlatımina devam edildi.
Ee ne oldu simdi? Kafalar çorba.
Umarim okuyamayan ilk ve tek kişi ben değilimdir.